Lipgloss

Alla inlägg under januari 2011

...

Av Aja & Vanni - 31 januari 2011 20:52

Hejsan sötnosar<3

För typ 30 min sen så kom jag hem från dansen. Och nu så har Lea börjat:) 

Men vi har typ fått en ny lärare. I morgon blir mer dans;) Kul, kul. 

Har lite läxor också mm.. Inte så där jätte kul:S 

Jaja, kom ihåg att rösta på hjärt-tävlingen!!!

   ses Vanni!<3

Av Aja & Vanni - 29 januari 2011 11:22

Tja, Tja bloggare!  

Just nu sitter jag hemma i soffan ska snart åka 

iväg... Men nu vill jag ha en tävling. Och temat är röda hjärtan...

        Bild 1.

  

Bild 2.

  

Bild 3.

  

Bild 4.

  

Bild 5.

  

Så det var alla... För er som inte vet hur man röstar så trycker 

man på kommentera och sen skriver ni in det numret på hjärtat som ni gillar mest. Och om 2 veckor så kommer jag avslöja vinnaren!!!!;) 

Så rösta på!

Kram Vanni!<33

Av Aja & Vanni - 28 januari 2011 18:29

Hejsan hoppsan! 

Jag vet att det kanske inte alls är många som läser denna blogg...

Men jag har precis lagt ner min egen. Saknar den JÄTTEMYCKET!!!!!!

Så därför ska jag blogga jätte mycket här nu  

Aja har kommit hem från Thiland och så..

ska nu smsa henne och påminna henne att hon kan blogga:)

NU en bild..

  

Kram Vanni!!!<3


Ps: Gillar ni bilden?? KOMMENTERA!!!

Av Aja & Vanni - 17 januari 2011 19:49

Tja,Tjo bloggen!<3Sorry, Sorry och Sorry för att JAG inte har bloggat!Men har inte direkt haft tid om man säger så...Idag fick jag en ny mobil en HTC. Kul, kul:)Aja är i Thailand så det är därför som hon inte bloggar.Jaja, hoppas att ni har haft en bra dag!:)Kramizar vanni

Presentation


Tjenare!
Vi är 2 coola tjejer som delar på denna blogg. Vi hatar att ha tråkigt! Det ska alltid hända något i vår värld. Båda vi gillar att dansa och man får ju inte glöma killarna såklart!
Hoppas ni gillar bloggen;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards