Lipgloss

Alla inlägg under augusti 2011

Av Aja & Vanni - 18 augusti 2011 11:39

Cha, Cha bloggen! <33

Vet att det hart lite dåligt med bloggandet men nu bloggar jag nu så :) <3

Men idag ska jag, Aja, Epi o Lea åka tsm till Ung idag igen ;) Var däre igår oxå ju;)

Asså när vi e där så spanar vi mest efter killar o så men aa :P <33

Får se hur länge jag e däre idag :)) <3

Närsomhelst så kommer Epi plinga på dörren så måste gå men hörs ikväll :P <3

Puss o Kram <333 ;**

//Vanni<33

Av Aja & Vanni - 16 augusti 2011 09:26

Cha, Cha bloggen! <33

Just nu sitter jag själv i köket o pillar me datan ;) <33

Ska snart gå o klä på mig ;) <3

O sen vid 11 ska jag laga lite lunch ;) <3

Jag tror det blir spagetti me köttfärssås :P <3

Idag e det ju Ung 08!! ;)

Ska bli såå klu !!! <3 ;D

Ska åka dit me Epi, Aja o Leaa! <3 :)))

aa, men måste gå in på rummet nu o byta om men kanske bloggar mer sen ;) <33

//Vanja<33<3 ;**

Av Aja & Vanni - 15 augusti 2011 19:50

Heej på eer! <33 ;)

Det var skit länge sen!! ://

Asså sry att vi nt har bloggat men det e ganska svår eftersom vi har våra egna oxå.., <3

Men ni SKA vi blogga mer LOVAR!!!!! :;D <333

Idag har jag vart me Aja o Epi på grönan :)) <3

Vi hade jättekul tsm! ;)<33

Ska oxå på ung 08 imorn!! så ska testa lite kläder nu så får vi se vad det blir! :) <3

Bild på Aja o Epi som ska åka katapulten :))

  Det e Epi som kollar i kameran o Aja som ler o sitter längt ut bredvid Epi ;) <33

   En bild på Aja o Epi på båten ;) <33

Men ska säga att Aja oxå ska blogga ! ;))

Puss o Kram!!< 3

//Vanni <33 ;**

Av Aja & Vanni - 15 augusti 2011 19:45

Heej! :P

Förlåååt att jag inte har bloggat på jätte länge men har typ inte haft tid! :/

Sen har jag skapat en egen blogg oxå...  www.smulpaajen.blogg.se

Kika gärna in! <33

Ida så har ja o Vanja vart på grönan! :) De va skit kul Eppi v där oxå! Vi åkte exakt allt till o me på barnavdelningen! :D hehe...

E jätte tröt så kanske kommer lägga mig tidigt ikväll! :P  Förlåt men jag kommer inte kunna lägga ut några bilder på ett tag men de e för att min mobil e helt weard? Men Vanni lägger säkert upp massa! :P <3333


Heej då! Bloggar mer imon kanske... PÖSS!  

Presentation


Tjenare!
Vi är 2 coola tjejer som delar på denna blogg. Vi hatar att ha tråkigt! Det ska alltid hända något i vår värld. Båda vi gillar att dansa och man får ju inte glöma killarna såklart!
Hoppas ni gillar bloggen;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards