Lipgloss

Alla inlägg under mars 2011

Av Aja & Vanni - 27 mars 2011 21:47

Hejsan svejsan! '

Just nu så sitter jag bara hemma i soffan.

Imon så e det ju skola. Och jag måste säga att jag faktisk längtar..  

Jag har inte alls haft så mycket att göra i helgen. Men jag längtar ju INTE till lektionerna. Nej, nej jag längtar till mina snälla kompisar!!!   

 Hur har ni haft det i helgen då?? (kommentera)

Nu kommer en passande bild! ;)'

  Och snälla innan jag säger hejdå..

Vill jag bara be er att kolla in vår blogg ofta. Jag vet att vi inte skriver så mycket eller ofta.. Men jag ska försöka u! :)

Eller skriv frågor eller kommentera bilderna. 

Byby!<333  Smile   


Av Aja & Vanni - 26 mars 2011 07:08

Hejsan alla sovtutor! 

Jag vaknade för typ 3 min sen! Är väldigt trött 

Men nu e det inte det vi ska prata om!  

Igår så var det ju våffeldagen! :9     

mm!! Ser gott ut!   Eller vad tycker ni?? :)

Och så har ju våren kommit! :D Eller det har ju vart +10° 

Så den är ju på väg.

Fin va?? Jag tycker att den verkligen visar våren! ;) 


Ses snart igen //Vanni <33   

   

Av Aja & Vanni - 4 mars 2011 08:24

Hej!!!  

Vaknade för typ 20 min sen så är väldigt trött!!!!!  

Jaja, idag ska jag hem till Aja!!  ! <333 Ska bli så kuull!!!

En sak till.. Det skulle vara jättekul om ni ville gå in på min kompis blogg.

www.monky.bloggplatsen.se    

 

Okej, det var allt!

Kram kram skumbanan <333<3<333

Av Aja & Vanni - 3 mars 2011 09:56

Tja, Tja alla bloggare!!!<3

Just nu tråk   Skulle vart med Aja idag men hon 

skulle nu till sin mormor & morfar.. Fast vi kanske ska ses imon!  

Jaja, hoppas att ni inte har det lika tråkigt som jag...??


Hej så länge!    


//Vanni!<<3333

Av Aja & Vanni - 1 mars 2011 15:54

Tjena!

Nu är det äntligen Lov!!!!!  

Och jag är såå glad för det! Men det ju lite tråkigt att det bara e i en vecka:((

Men.. men.  Sorry att jag inte har bloggat på ett tag men har glömt det helt

Ska övertala Aja att också blogga lite nu!! :)

Jaja, hoppas att ALLA får ett super lov! <3

SES!!;)

Presentation


Tjenare!
Vi är 2 coola tjejer som delar på denna blogg. Vi hatar att ha tråkigt! Det ska alltid hända något i vår värld. Båda vi gillar att dansa och man får ju inte glöma killarna såklart!
Hoppas ni gillar bloggen;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards