Lipgloss

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Aja & Vanni - 6 december 2010 18:53

Hej alla coola bloggare!

Det är Vanni här!:-) Hoppas ni mår bra för det gör jag  

Har precis kommit hem från dansen (hip hop)

Är lite trött... Vi har matte-läxa tills imorgon och man vill ju inte att fröken ska bli sur   Så det är bäst att börja plugga!!!

Jaja, kom ihåg att rösta på lipgloss tävlingen!!!   


kram!<3

 

Av Aja & Vanni - 6 december 2010 16:23

Heej<3 Det är Aja som bloggar;)

Idag har det varit en vanlig skoldag för mig och Vanni!

Nu sitter jag här hemma och ska typ plugga resten av kvällen.

Skit tråkigt!! Men men... .. ...

Vanni är på Hip Hop!! Som hon kommer att göra varenda måndag och på tisdagar så har hon break dans! Jaja, Tror att hon kommer att göra ett inlägg senare när kon har kommit hem!!

Puss&kram på er!

            Haha några smilys!

Nu kommer en bild på mig som jag har gjort om!

        

Kommentera vad ni tycker!        Hej så länge!

Presentation


Tjenare!
Vi är 2 coola tjejer som delar på denna blogg. Vi hatar att ha tråkigt! Det ska alltid hända något i vår värld. Båda vi gillar att dansa och man får ju inte glöma killarna såklart!
Hoppas ni gillar bloggen;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards