Lipgloss

Alla inlägg under maj 2011

Av Aja & Vanni - 15 maj 2011 20:37

    

  

   

 

 

   

Så kommer inte på något mer att dissa!!... Jaja kommentera om ni tycker olika som mig... elr kanske samma! :P Pöss!

Aja// <3



Av Aja & Vanni - 15 maj 2011 20:24

   Hej! <3

Sitter i mitt rum o lyssnar på musik! Holler oxå på me datan e inne på Facebook... Men det här inlägger e till Josefin! <3

Idag så va jag Vanja o Epi på eriksdalsbadet! Det va skiit kul vi va där hela dan och tramsade! Det va ätte nice! Har inte så mkt mer att skriva men ska göra ett till inlägg snart!

Herå! :P Aja// <3<3

 

Av Aja & Vanni - 9 maj 2011 06:18

Heey! <3

Jag vaknade skiit tidigt idag men det va min syrra som väckte mig!! Men det va inte det jag skulle säga... Det va att jag har ett svårt val och ni MÅSTE hjälpa mig!

Det finns en kille i min klass som e jätte söt och så och jag är super kär i han! Men det finns också en kille på min gård och han e också super söt! Så jag vet inte vem jag ska välja och jag vill INTE vara en player!!!

Men vem tycker ni jag ska chansa på? 

//Aja!                                                             Puss&Karm skumbanan!

Av Aja & Vanni - 3 maj 2011 19:43

Cha, Cha bloggen! <3


Vanni häre! ;)

Kom nyss hem från dansen. Är väldigt trött ska snart äta.

Har också engelska tills imon så får väl plugga också... 

Nu ropar dom på mig från köket så måste dra nu men 

först en bild till alla sööta kompisar!! :))

 :))) <3<3333







//Vanni! <3


Presentation


Tjenare!
Vi är 2 coola tjejer som delar på denna blogg. Vi hatar att ha tråkigt! Det ska alltid hända något i vår värld. Båda vi gillar att dansa och man får ju inte glöma killarna såklart!
Hoppas ni gillar bloggen;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards