Lipgloss

Alla inlägg under juni 2011

Av Aja & Vanni - 4 juni 2011 10:11

Tjoo!!

Nu kmr HISS&DISS!! :DD:


 

HISS... 

     

DISS... 

       

Sådär! Nu ska jag gå o äta lite frukost...//:Aja!     PÖSS!!

Av Aja & Vanni - 4 juni 2011 10:00

Cha cha!! :P

Ida så ska Vanni sova hos mig så det blir nog ganska många inlägg... Men nu så sitter jag o väntar på att Epi ska komma för vi ska gå o bada idag! :D Skiit kuul! Vanni ska på bröllop idag så hon kmr lite senare. Men sen kmr vi oxå att vara ute på gården massa med alla "barnen" Haha! Det kommer säkert att bli en jävligt nice dag ida!! Känner mig jätte glad just nu vet nt vf men men...? Vi kmr att bada utomhus för det e ju värdens bästa väder ute och då e mitt mål att bli lite brunare så jag kmr sola as mkt!!! :D

Hehe//:Aja!<3  

Av Aja & Vanni - 3 juni 2011 09:21

Cha cha!!

Igår så va Jag,Vanni o Epi på grönan! Det va skiit kul men jag kan erkänna att vi nt åkte fritt-fall...

Jag ville det men det va en till person som inte kunde holla ett löfte. Emm... (VANJA) Haha nää! Men jag ska åka den på skolavslutningen då det e flera med! :)

Sen hade vi oxå betalat 40 kr för att gå i spökhuset men vi gick aldrig in för det va värkigen skiiit läskigt!! Vi ståg vid dörr öppningen och väntade på massa folk så vi kunde gå tillsammans men, sen när det kom massa folk så vågade vi inte heller gå in där... För det va liksom en kille med röd mask som jagade oss runt där! :O Så det slutade med att vi gick ut där ifrån... + så blev den dära gubben som tog emot biljetterna skit irriterad!??

Haha men det kommer säkert fler tillfellen... Men nu ska jag gå ner o äta frukost sen kommer KANSKE lite bilder... :P <3<3

//: Aja... <3

Presentation


Tjenare!
Vi är 2 coola tjejer som delar på denna blogg. Vi hatar att ha tråkigt! Det ska alltid hända något i vår värld. Båda vi gillar att dansa och man får ju inte glöma killarna såklart!
Hoppas ni gillar bloggen;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards