Lipgloss

Alla inlägg den 23 april 2011

Av Aja & Vanni - 23 april 2011 13:05

Nu e det frågestund!! <3

Fråga alla frågor du har skit it om dom e dåliga för vi svara iaf på ALLA! (Lovar det!) Sååå... plz fråga en fråga åtminstonde! :D

  HEHE! :D

Pöss & Kram Aja! :*

Av Aja & Vanni - 23 april 2011 12:48

Heej alla gullepluttar!

Just nu så saknar jag Vanni skiit mycket! Och vi får inte glömma Epi heller!

Har såå tråkigt båda dom 2 är på landet och jag sitter hemma i stan och har bajs tråkigt :( Men på söndag så har jag bestämt att jag ska va med Vanni om hon kan för då kommer hon hem från landet! :)

Nu ska jag hitta några söööta bilder !! Som är till Vanni å Epi och en till person men den e "super hemlig!" Hehe....
      Kan ni lista ut vem den "hemliga" personen är??  //Aja <3

Av Aja & Vanni - 23 april 2011 12:20

Heej!!

Alla påsk-kycklingar och allt!

Förlåt att JAG inte bloggat på länge! :S (Aja)
Men det är för jag har typ inte haft tid att göra det men Vanni har ju faktist bloggat och det är ju bra! :D Hon har tjatat på mig hela tiden men men .... Får väl ta och säga förlåt! ;) Idag så fllyr min mamma år! Jag köpte 2 ansiktsmasker och en duch-tvål till henne i present och jag hoppas att hon blev glad! :D

Men nu ska jag gå ut til köket och blåsa upp lite ballnger! (Roligt! NOT) Här kommer några bilder på mig idag!
              Haha!!! ;D Pöss å kram!! Ses //Aja <3

Presentation


Tjenare!
Vi är 2 coola tjejer som delar på denna blogg. Vi hatar att ha tråkigt! Det ska alltid hända något i vår värld. Båda vi gillar att dansa och man får ju inte glöma killarna såklart!
Hoppas ni gillar bloggen;)

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards